ایفون رایگان؟ فکرشو بکن؟
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

javahermarket

javahermarket

javahermarket

خوب بعد از درخواست و سوال هایی که شد توی این مدت تصمیم گرفتم درمورد سایت Xpango کامل توضیح بدم.

 

سایت XPANGO از مدت های خیلی قبل افتتاح شده و کاملا مورد تایید هست و فعالیت اصلی اون در زمینه بازاریابی و اهدای هدیه به افراد فعال هست. به این صورت که به طور مثال یک شرکت ثبت دامنه و یا هاست از این سایت در خواست میکنه تا براش بازاریابی کنن و سایت XPANGO با نزدیک به 20000000 عضوی که داره این کار را انجام میده به این صورت که شما به عنوان عضو سایت میتونید از شرکت مورد نظر خرید کنید و امتیاز کسب کنید و در نهایت با جمع آوری این امتیاز ها یکی از دستگاه های مورد علاقتون مانند موبایل و لپ تاپ و ... را به رایگان هدیه میگیرید. اما نکته ی جالب اون این هست که میشه رایگان هم این کار را کرد یعنی بدون پرداخت حتی یک ریال که راه اون در ادامه براتون توضیح داده میشه.

 

مطالبی که میخونید توسط خود من تست شده و از جای دیگه ای کپی نشده است.

همین طور که گفته شد از طریق سایت اکسپانگو میتونید بدون هزینه ی حتی 1 ریال صاحب موبایل و لپ تاپ و تبلت و... بشید. اگر حوصله ندارید همین الان بی خیال بشید .چون باید مطالب پایین را بخونید و مو به مو عمل کنید.

 

 البته اگر پست های قبلی را خونده باشید من نوشتم که توی ایران قبلا نمیشد از این سیستم استفاده کرد. ولی با شرایطی که براتون میگم الان شما هم میتونید به عنوان یک ایرانی و بدون مشکل صاحب موبایل و بازی های اینترنتی و لپتاپ و ...مجانی بشید.)

 

خوب از ابتدا شروع میکنیم. لطفاً دقیقا مانند متن پایین عمل کنید تا دچار مشکل نشید. من روش پایین را امتحان کردم و عکسهایی که میبینید همگی از حساب کاربری خودم هست و این اولین بار هست که در مورد این سایت به طور دقیق و عملی مطلبی نوشته میشه. هر چیزی که قبلا در مورد این سایت و نحوه ی جمع کردن امتیاز شنیدید و یا خوندید را بریزید دور!! چون هیچ کدومش درست نیست.

 

دقت کنید چون حجم مطالب زیاد هست و برای جلوگیری از خستگی خوانندگان مطالب را مرحله به مرحله قرار میدم. در ضمن این باعث میشه جلوی سو استفاده گرفته بشه و حق شما از بین نره (چون این مطلب با سرعت کمتری پخش میشه و افرادی که زودتر عضو میشن زودتر به نتیجه میرسن -  شمایی که الان در حال خوندن این متن هستید جز همون اولین ها هستید! - و توصیه میکنم اگر خواستید به دیگران هم این روش را بگید کاملا هدف دار باشه و با یک کپی کردن انتشار ندید مطلب را) چون این مطالب را هیچ جای دیگر نمیتونید ببینید. (اگر فکر میکنید دروغ میگم برید بگردید تا پیدا کنید! البته پیدا میکنید ولی جواب نمیده!! )

مر حله ی اول: افتتاح حساب

شما برای دریافت جایزه رایگان از این سایت نیاز به یک حساب کاربری دارید. متاسفانه دسترسی به این سایت کمی! با مشکل همراه هست (واقعاً دلیلش را نمیدونم. چون این سایت هیچ مطلب غیر اخلاقی نداره)

به هر روشی که بلدید! از طریق لینک زیر وارد سایت بشید و به طریقی که توضیح داده میشه با نهایت دقت ثبت نام کنید.

 

تذکر: میتونید بدون استفاده از لینک پایین هم مستقیم وارد سایت بشید و عضو بشید ولی ادامه مطالب براتون ارسال نمیشه .دلیلی نداره فریب کاری کنم که مثلا اگر از این لینک استفاده نکنید دیگه موبایل بهتون نمیده. چرا میده. ولی از طرف این وبلاگ حمایت نمیشید که شاید برای بعضی از شما مهم نباشه.اگر با لینک زیر عضو شدید و خواستید از مطالب استفاده کنید شما هم میتونید با همین روش مطالب را در اختیار بقیه قرار بدید. این یک توصیه هست .

 

بعد از اینکه روی لینک کلیک کردید وارد سایت میشید که با کلیک بر روی گزینه ی Register در بالا و سمت راست سایت وارد صفحه ی عضویت خواهید شد .مانند تصویر داده شده اطلاعات را کامل کنید .حتما عکس را دانلود کنید تا در سایز واقعی اون را ببینید و خوانا باشه.

 لینک ورود به سایت

 

 

درج مشخصات را کامل انجام دهید(دقت کنید که اطلاعات وارد شده باید کاملا درست و دقیق باشد):

در قسمت Select Gift یا انتخاب هدیه دستگاه مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب کنید .دقت کنید که هر یک از دستگاه ها بنا به قیمت امتیاز متفاوتی را جهت دریافت نیاز دارند. شما بعدا در حساب کاربری خود میتوانید این هدیه را هر زمان که خواستید تغییر دهید و دستگاه دیگری انتخاب نمایید.

 

آدرس و کد پستی شما و نام کشور باید صحیح و دقیق باشند .در غیر این صورت هنگام دریافت کالایی که انتخاب کرده اید دچار مشکل خواهید شد.

تذکر:در پایین ترین قسمت Referral ID یا نام معرف قرار دارد  که به صورت یک عدد است. اگر میخواهید ادامه اطلاعات و آموزش ها برای شما ارسال شود این عدد حتما باید 93234630باشد.

به روز رسانی: با توجه به توضیحات داده شده روش امتحان شده ی من فعلا برای ایرانی ها جواب نمیده .

 

بعد از آن گزینه ی Terms and conditions را تیک زده و در نهایت بر روی Register Now کلیک کنید.

ثبت نام شما هنوز کامل نشده است. ایمیلی از طرف سایت دریافت خواهید کرد که یک لینک درآن موجود است روی آن لینک کلیک کنید تا مجدد وارد سایت شوید. به این طریق ایمیل شما تایید شده و حساب شما افتتاح میگردد.




:: برچسب‌ها: جایزه , رایگان , ایکس پانگو , مجانی ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali.s
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی